مزایا کامپوزیت طرح چوب پرمیوم باند
اردیبهشت 29, 1395
بازسازی نمای ساختمان
اردیبهشت 29, 1395

نکات ضروری هنگام خرید ورق آلومینیوم کامپوزیت

پس از فراگیر شدن ورق های آلومینیوم کامپوزیت و رونق بازار آن در داخل کشور کارخانجات داخلی نیز به تولید این محصول روی آوردند و هر کدام با برندی خاص محصول خود را به این بازار عرضه می نمایند .اما ذکر چند نکته در خصوص خرید ورق های آلومینیوم کامپوزیت ضروری به نظر می رسد

۱- ورق آلومینیوم کامپوزیت انتخاب شده حتماً دارای روکش رنگ PVDF  باشد زیرا متاسفانه ورق هایی کامپوزیت با پوشش رنگ پلی استر که برای استفاده در داخل ساختمان تولید شده اند برای نما در حال فروش هستند و نتیجه استفاده از این ورق ها کامپوزیت ترک خوردن رنگ ورق و یا تغییر رنگ پس از مدتی میباشد این امر باعث شده که به جای استفاده مناسب از این محصول بسیار پرکاربرد شاهد نمای ساختمان هایی باشیم که خود جاذب گرد و غبار شده اند و به شدت تیره و کثیف به نظر می رسند .

۲- در صورت خرید ورق آلومینیوم کامپوزیت ایرانی مطمئن شویم که برند مورد نظر خدمات پس از فروش را به درستی ارایه  می دهد یا خیر ؟ و آیا تابحال سابقه طبله کردن در ورق ها را داشته است ؟

۳- با توجه به متراژ مورد نیاز پروژه خود برند ورق آلومینیوم کامپوزیت که انتخاب می کنید دارای موجودی کافی در انبار میباشد یا خیر؟ پشتوانه موجودی انبار چه برای ورق های آلومینیوم کامپوزیت تولید داخل و چه برای ورق های نمای آلومینیوم کامپوزیت وارداتی امری ضروری است که در صورت کسری ورق و نیاز به متراژ بیشتر به راحتی قابل تهیه باشد .

برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

Premium bond

ورق آلومینیوم کامپوزیت پرمیوم باند