اهداف اصلی اجرای نمای ساختمان
اردیبهشت 28, 1395
ورق آلومینیوم کامپوزیت ضدحریق (FR) پرمیوم باند
اردیبهشت 28, 1395

اهمیت معماری داخلی (Design Interior )

همه انسانها در اعماق درون خود خواستار آرامش هستند.

این امر، برای هر فرد، اگر نه در هیچ جای دیگر، حداقل در خانه باید محقق شود.

در خانه است که می‌توان انرژی‌های از دست‌رفته طی روز را جایگزین کرد.

دور هم جمع شدن اعضای خانواده، گپ زدن و چیزهای ساده این‌چنینی به ما انسانها کمک می‌کنند تا خستگی‌های روزانه را در جایی بیرون از خانه جا گذاشته و برای فردا آماده شویم.

فضای داخلی خانه می‌تواند منبع تمام‌نشدنی نشاط و آرامش باشد به شرطی که بعضی از جزئیات ظریف که بسیار موثر هم هستند رعایت کنیم.
امروزه اهمیت طراحی مناسب فضای داخلی منزل و محیط کار و تاثیر آن در افزایش بهره وری و ایجاد حس آرامش امریست انکار ناپذیر.
معماری داخلی نقش عمده ای در کیفیت فضای ساختمان ایفا می کند.

نحوه چیدمان و تقسیم بندی فضا، جنس و رنگ پوشش سطوح ( کف، سقف و دیوارها ) ، نور پردازی، مبلـمان و مجموعه عوامل موثر دیگر تعیین کننده زیبایی و کار آمدی فضاهای داخلی هستند.

در این بین عنصر رنگ یکی از مهمترین عوامل در طراحی داخلی به شمار می رود.
بررسی تاثیر متقابل روانشناختی رنگها در کاربرد هنری رنگ اهمیت بسزایی دارد و استفاده متناسب از هر رنگ می تواند کاربرد ویژه ای در طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی داشته باشد.شکوه و جلوه هر رنگ در کنار رنگ دیگر،اثرواقعی خود را نشان می دهد و هر رنگ نسبت به رنگ دیگر میزان تیرگی یا روشنی اش بهتر نمایان می شود.تغییر دادن این ترتیب طبیعی، نا هماهنگی رنگها را به دنبال دارد و استفاده از این ترکیب ناسازگار،می تواند تغییرات زیادی در دکوراسیون داخلی به وجود آورد.

امروزه تاثیر معماری داخلی بر آرامش ( مجموعه هنجارهای عصبی) ، راندمان (در فضاهای اداری ) ، اثر بخشی ( در فضاهای تجاری ) بسیار بدیهی و لازم به نظر می رسد.
از سوی دیگر معماری داخلی به لحاظ معیارهای روانشناسی اهمیت بسیاری دارد. میزان امنیت، صمیمیت، شور و هیجان و آرامش موجود در یک فضا را می توان با راهکارهای مناسب تشدید یا تضعیف کرد. باید دانست که هر کدام از انسان ها دارای تعلقات ذهنی و روحی خاصی هستند که پاسخگویی به نیازهای آنها در معماری داخلی در اولویت قرار می گیرد.
گروه مهندسی گارنت نماینده رسمی کارخانه پرمیوم باند با بهره گیری از تخصص مهندسان باتجربه و ایده های خلاقانه معماران جوان در زمینه معماری و معماری داخلی و با تلفیق علم و هنر و با استفاده از فناوری های نوین و با بهره گیری از تیمی مجرب ، متعهد و متخصص گام بلندی را در جهت ارتقا کیفیت و زیبایی فضاهای ساخته شده برداشته است. یکی از مهمترین شاخصه هایی که گروه مهندسی گارنت نماینده رسمی کارخانه پرمیوم باند را از سایر شرکت های معماری متمایز می کند، انجام کارهای با کیفیت بالا و سرعت در اجرای دقیق پروژه های کارفرمایان خود است. گروه مهندسی گارنت نماینده رسمی کارخانه پرمیوم باند علاوه بر اجرای دقیق و سریع پروژه ها در ارائه خدمات پس از اجرا نیز با تکیه بر پیمانکاران ذی صلاح خود تعهد پایداری را نسبت به کارفرمایان خود ایجاد می کند.