گواهینامه های ورق آلومینیوم کامپوزیت پرمیوم باند
آذر 2, 1394
چرا ورق آلومینیوم کامپوزیت پرمیوم باند
آذر 2, 1394

جزئیات نصب ورق آلومینیوم کامپوزیت

چند نکته هم درباره نصب و راه اندازی پانل ها در نمای کامپوزیت هست که توجه پروژه های ساختمانی فراوانی را به خود جلب کرده است.

سیستم نصب این محصول در نمای کامپوزیت به گونه ای است که هم در ساخت و سازهای جدید و هم در مرمت و بازیابی ساختمان های فرسوده مورد استفاده قرار گرفته است .

برای نصب پانل ها در نمای کامپوزیت کافی است، سطح مورد نظر را از اضافه ها پاک کرده و ورق ها را با روش های برش، پانچ، سوراخ کاری، خم کردن، انحنا دادن، اره کردن، جوش هوای داغ، چسباندن یا اتصال با پرچ یا پیچ و مهره به سطح بچسبانیم.

کار توسط کارگران ونصابان آموزش دیده شرکت های واردکننده انجام می شود و مهم ترین بخش پروژه خواهد بود.

اتفاقا در استفاده از پانل ها در نمای کامپوزیت در ایران همین بخش کار همیشه با مشکل مواجه بوده است.

نصب غیر اصولی و ناموزون در آمدن سطح نهایی، به نقطه ضعیف کار با پانل های آلومینیومی در ایران بدل شده است که واردکنندگان محترم باید در این زمینه اقدامات موثری را به عمل آورند.

در پایان باید گفت که بازار ورق های کامپوزیت نمای کامپوزیت در ایران، بازاری تازه، نارس و اگر خوشبینانه بنگریم در حال شکوفایی است.

البته این شکوفایی در صورتی قابل دستیابی است که از تشتت های بازار کاسته شود و با در کنار هم قرار گرفتن تمامی عوامل دخیل در بازار این کالا و نظارت بر روی آن امنیت استفاده از این کالا بالا برود.

شرکت های وارد کننده این محصول باید، پانل های خود را به تایید استاندارد ساخت و ساز ایران برسانند و در این زمینه از آگاهی رساندن به مردم کوتاهی نکنند؛ چرا که به هر صورت کاربرد آلومینیوم در نمای ساختمان های امروزی به عنوان یک اصل توسط طراحان جهانی پذیرفته شده و به سرعت در کشورهای پیشرفته و در حال توسعه در حال رشد است.