رزومه مدیران عامل کارخانه پرمیوم باند

چرا ورق آلومینیوم کامپوزیت پرمیوم باند
اسفند 6, 1394
اهداف و استراتژی ها
اسفند 6, 1394

رزومه مدیران عامل کارخانه پرمیوم باند

آقایان داریوش سیاح فر و ژاکسون خانداداش با این تفکر که بتوان در عرصه متریال های صنعت ساختمان سهمی از تکنولوژی مدرن ساختمان داشت در سال ۲۰۰۳ میلادی همراه با شرکای خارجی خود اقدام به سرمایه گزاری و راه اندازی یک کارخانه تولیدی ACP ( ورق کامپوزیت آلومینیومی ) در امارات نمودند .

ورق کامپوزیت مخصوص نمای ساختمان را با ویژگی ها و مزیت های منحصر به فردی از جمله سبکی وزن ، قابلیت انعطاف پذیری بالا ، تکنولوژی نانو ، قابلیت ضد حریق و بیش از ۱۰۰ نوع طرح و رنگ وارد صنعت ساختمان نمودند .

پس از اطلاع رسانی گسترده و اجرا های بی نظیر این محصول در پروژه های بزرگی مانند مهمانسرا و شرکت ملی نفت کش ، مجتمع های تجاری ونوس کیش ، بیمارستان ها و هتل ها ، ایستگاههای قطار شهری و … خصوصیات این محصول در مقایسه با متریال های سنتی و قدیمی ساختمان بیش از پیش در جامعه معماران و طراحان مقبول واقع گشت که هم اکنون به عنوان یکی از اصلی ترین متریال های مورد استفاده در دکوراسیون داخلی و نمای خارجی محصوب گردیده است .

این بنیانگذاران در این سالها به پشتوانه بررسی و تحقیق آگاهانه و عرق ملی مراحل ساخت بزرگترین مجموعه تولیدی ورق های کامپوزیت آلومینیوم با نام تجاری پرمیوم باند را در شیراز پایتخت فرهنگ و تمدن ایران زمین پایه گذاری نمودند .

پس از تاسیس کارخانه تولیدی ورق های کامپوزیت آلومینیومی ( پرمیوم باند ) با تفکر در خصوص بهبود کیفیت و به حداقل رساندن هزینه ها اقدام سرمایه گذاری جهت تولید مواد اولیه نمودند که منجر به تاسیس کارخانه تولیدی پلی اتلین ( از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده محصول ورق کامپوزیت ) گشت و این امر موجب گردید که با دسترسی مستقیم به مواد درجه یک صنایع ملی نفت ایران محصولی با کیفیت بالا و نیز مقرون به صرفه به بازار ارائه گردد .

مدیران کارخانه پرمیوم باند