√ ورق آلومینیوم کامپوزیت نانو هایگلاس  √  ورق کامپوزیت های گلاس  √  ورق کامپوزیت شاینینگ  √  ورق کامپوزیت نانو های گلاس 

ورق آلومینیوم کامپوزیت نانو هایگلاس    ورق کامپوزیت های گلاس    ورق کامپوزیت شاینینگ   ورق کامپوزیت نانو های گلاس 

ورق آلومینیوم کامپوزیت نانو -هایگلاس – شاینینگ پرمیوم باند

با ترکیب تکنولوژی جدید با تکنولوژی سنتی تولید ورقهای آلومینیوم کامپوزیت نانو، کمپانی سیاح فر – خانداداش ، ورقهای کامپوزیت آلومینیومی را با روکش پیشرفته Nano/Shining/High gloss توسعه و ارائه می دهد .

این نسل جدید از ورقهای کامپوزیت آلومینیومی این قابلیت را دارد تا روکش P.V.D.F را با ساختار مایکرو یا نانو ترکیب کند که حاصل آن ورقی با دفع فوق العاده گرد و غبار و ضد رطوبت همراه با ویژگی منحصر به فرد درخشندگی خیره کننده می باشد.
در برخی از پروژه ها از درزگیر سیلیکون استفاده می شود که در مدت زمان طولانی بر اثر قطرات باران لکه های سیاهی ایجاد می کند که تمیز کردن آن بسیار دشوار است پس از آن به شدت ظاهر نما را تحت تاثیر قرار می دهد .
در حال حاضر ورقهای کامپوزیت نانو این مشکل را حل کرده اند. این تکنولوژی برتر این امکان را فراهم می کند که ذرات گرد و غبار در هوا بر روی سطح ورق باقی نماند و نیز به کمک قطرات باران سطح ورق تمیز می شود و سطح درخشان ورق کامپوزیت دوباره نمایان میگردد.
در نتیجه در هزینه های سنگین تمیز کردن نما صرفه جویی می شود. 

سطح خارجی ورقهای کامپوزیت نانو ، شاینینگ و های گلاس پرمیوم باند با بهره مندی از تکنولوژی برتر نانو براقیت و درخشندگی خیره کننده بیشتری را نسبت به ورقهای آلومینیوم کامپوزیت P.V.D.F معمولی دارا می باشد.

ورقهای آلومینیوم کامپوزیت ضمن دارا بودن خواص ممتازی نظیر استحکام مناسب ، مقاومت در برابر آتش ، رنگهای متنوع و غیره ، به دلیل وجود یک لایه رنگ نانو از خصوصیات منحصر به فردی نظیر پاکیزگی طولانی مدت ، مقاومت در برابر مواد اسیدی و قلیایی نیز برخوردار می باشند .
این فناوری برتر، تلالوء و براقیت چشمگیری را به همراه سطحی متالیک برای این ورق های آلومینیوم کامپوزیت به ارمغان می آورد، که ضمن دادن جلوه و درخشندگی ویژه به نمای پروژه ها، پاکیزگی آسان را به دلیل سطح لغزنده( مانند سطح برگ نیلوفر آبی) به همراه دارد که مورد استقبال بسیاری از طراحان ومعماران برجسته قرار گرفته است.
کارخانه پرمیوم باند با بهره گیری از صنعت نانو در عصر حاضر به کمک صنایع آمده و بر درصد بهره وری افزوده است.

 فناوری نانو موجب شده تا صنعت ورقهای کامپوزیت آلومینیمی دچار تحولی شگرف شوند که این امر اخیر، خبر خوشایندی برای تمامی صنعتگران و معماران بوده زیرا آنها می دانند که صرفه جویی اقتصادی و سود آور اولین پیامد نمای ساختمانی مناسب و استاندارد می باشد و دلیل آن هم صرفه جویی در هزینه هاست.

کاربردها:

پوشش نمای خارجی با پانزده سال ضمانت ،به ویژه برای مناطق باران خیز، مناطق کویری به دلیل وجود ذرات معلق گرد و غبار فراوان و مناطق مرطوب، پوشش نمای داخلی با بیست سال ضمانت ، تعویض نماهای قدیمی ، قابهای پنجره ها ، سر در فروشگاهها ، فریم ها و درب منازل ، ستون ها ، غرفه و استندهای نمایشگاهی ، سقف و پارتیشن بندی…..

آیا به دنبال ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت ورق آلومینیوم کامپوزیت نانو؟ با ما تماس بگیرید.

√ ورق آلومینیوم کامپوزیت نانو هایگلاس  √  ورق کامپوزیت های گلاس  √  ورق کامپوزیت شاینینگ  √  ورق کامپوزیت نانو های گلاس 

ورق کامپوزیت های گلاس چیست؟

امروزه از ورق‌های کامپوزیت به عنوان یکی از مصالح نوین در جهان استفاده می شود که به دلیل ساختار ویژه و مزیت‌های بیشماری که دارد، جایگزینی مناسب برای مصالح سنتی شناخته شده است؛ به خصوص در پروژه‌های بسیار بزرگ که سبک بودن ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است، نقش ورق‌های کامپوزیت از نظر محاسبات فنی و همینطور زیبایی بصری برای ساختمان بسیار پررنگ می باشد.

یک مصالح ساختمانی محبوب است که از دو ورقه آلومینیومی تشکیل شده است که به یک هسته پلی اتیلن متصل شده اند. ورق آلومینیوم کامپوزیت نانو هایگلاس در انواع روکش‌ها مانند براق، مات و دانه‌های چوب موجود هستند و در طیف وسیعی از کاربردها از جمله روکش داخلی و خارجی، تابلوها و پارتیشن‌ها استفاده می‌شوند.

ورق‌های کامپوزیت شامل یک هسته مرکزی از جنس پلی اتیلن می باشند که توسط دو لایه آلومینیومی احاطه شده است. لایه‌های آلومینیومی بر اساس نیاز مشتری در ضخامت‌های مختلفی تولید می شوند و قابل سفارشی سازی نیز هستند.

ورق آلومینیوم کامپوزیت نانو هایگلاس

یکی از انواع ورق‌های کامپوزیت، ورق آلومینیوم کامپوزیت نانو هایگلاس می باشند که در شکل‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های منحصر به فردی تولید و روانه بازار می گردند؛ تنوع بالا در تولید ورق کامپوزیت‌هایگلاس، زمینه ای را فراهم کرده است که امروزه می توان از این نوع از ورق‌های کامپوزیت در نواحی مختلف یک ساختمان استفاده کرد.

ورق‌های‌هایگلاس به دلیل ظاهر مدرنی که دارند، در میان مجریان طرح‌های مختلف بسیار پرطرفدار هستند؛ به همین دلیل بسیاری از شرکت‌های تولیدی بخش اعظمی از تولیدات خود را به تولید ورق‌های کامپوزیت‌هایگلاس اختصاص می دهند. از مهم ترین برندهای تولید کننده ورق‌های کامپوزیت‌های گلاس در ایران می توان به آلومکس، گلکسی باند، گلوری باند، سانمتال و … اشاره کرد.

مزیت های ورق آلومینیوم کامپوزیت نانو چیست؟

از مهم ترین فاکتورهایی که ورق‌های کامپوزیت‌های گلاس را از دیگر ورق‌های کامپوزیت متمایز کرده است، این است که این نوع از ورق‌های کامپوزیت قابل بازیافت هستند و کاملا سازگار با محیط زیست می باشند.

ضمن اینکه قابل تولید در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی از جمله طرح سنگ، طرح چوب و … هستند و جایگزین مناسبی برای مصالح سنتی به شمار می روند. از دیگر مزیت‌های ورق‌های کامپوزیت‌هایگلاس می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • استحکام و مقاومت بالا
  • سازگار با محیط زیست به دلیل قابل بازیافت بودن
  • برخورداری از خاصیت خمش و شکل پذیری آسان
  • تولید شده در اندازه‌ها و قطر‌های مختلف
  • تولید شده در تنوع رنگ بسیار و طرح‌های متنوع
  • دارای وزن بسیار سبک
  • طول عمر و ماندگاری بالا
  • ضد حریق و آتش سوزی
  • مقرون به صرفه
  • دارای نصب آسان
  • کمک به کاهش وزن کلی ساختمان
√ ورق آلومینیوم کامپوزیت نانو هایگلاس  √  ورق کامپوزیت های گلاس  √  ورق کامپوزیت شاینینگ  √  ورق کامپوزیت نانو های گلاس 

قابلیت های ورق کامپوزیت های گلاس

ورق آلومینیوم کامپوزیت نانو در نوع خود بینظیر است و دلیل این موضوع قابلیت‌هایی است که از آن برخوردار می باشد. در ادامه به قابلیت‌های ورق‌های کامپوزیت‌هایگلاس اشاره کرده ایم :

وزن سبک

به طور کلی ورق‌های کامپوزیت‌های گلاس دارای وزن کمی نسبت به دیگر مصالح از جمله سنگ و سیمان می‌باشند. 

بر اساس تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است، اجرای نما با ورق‌های کامپوزیت‌هایگلاس نسبت به سنگ گرانیت، 90 درصد، نسبت به سیمان 85 درصد، نسبت به شیشه، 75 درصد و نسبت به ورق‌های معمولی 50 درصد سبک تر می باشد.

در نظر داشته باشید که کاهش وزن سازه، در نهایت منجر به کاهش ضریب زلزله در محاسبات می شود و ساختمان به نوعی ضد زلزله می گردد.

√ ورق آلومینیوم کامپوزیت نانو هایگلاس  √  ورق کامپوزیت های گلاس  √  ورق کامپوزیت شاینینگ  √  ورق کامپوزیت نانو های گلاس 

برخورداری از خواص آکوستیک

فضای خالی که در پشت ورق آلومینیوم کامپوزیت نانو هایگلاس ایجاد می گردد، منجر به بهبود خواص آکوستیک می شود و آن را تبدیل به عایق مناسبی برای صوت می کند.

 تنوع رنگ ورق آلومینیوم کامپوزیت نانو هایگلاس

ورق آلومینیوم کامپوزیت نانو هایگلاس در رنگ‌های متنوعی تولید می شوند و همین موضوع زمینه ای را ایجاد می کند که مشتریان قادر باشند از میان رنگ و طرح‌های متنوع آن، گزینه ای مناسب را با دکوراسیونی که مد نظر دارند، انتخاب کنند.

مقاومت در برابر آتش سوزی

ورق کامپوزیت هایگلاس همچنین دارای مقاومت عالی در برابر اشعه ماوراء بنفش است و می‌تواند به کاهش میزان گرمای جذب شده توسط ساختمان کمک کند که می‌تواند به بهبود بهره وری انرژی کمک کند.

این نوع از ورق‌های کامپوزیتی در برابر آتش سوزی مقاومت بالایی دارند؛ اغلب برندهای تولید کننده ورق‌های کامپوزیتی بر ضد حریق بودن این مصالح تمرکز دارند.

امکان آب بندی نما با ورق کامپوزیت‌ هایگلاس

نماهای اجرا شده با ورق‌های کامپوزیت‌های گلاس، از قابلیت آب بندی برخوردار هستند؛ به گونه ای که امکان نفوذ آب به زیر نما به حداقل برسد. در واقع آب ناشی از باران و برف پس از هدایت از طریق شیارهای تعبیه شده، از محل‌های معینی خارج می گردند.

لازم به ذکر است که این ورق‌ها در برابر خوردگی نیز مقاوم هستند و آب و هوای متنوع و باران‌های اسیدی نیز بر روی زیبایی و کیفیت آن‌ها تاثیری نمی گذارد.

نصب آسان

نصب ورق کامپوزیت هایگلاس سریع و آسان است و پانل‌ها را می‌توان با استفاده از روش‌های مختلفی از جمله چسب، بست‌های مکانیکی یا ترکیبی از هر دو به ساختمان متصل کرد.

 بدون نیاز به شستشو

یکی دیگر از مزایای ورق کامپوزیت نانو آلومینیوم خاصیت خود تمیز شوندگی دارد. ورق کامپوزیت هایگلاس حاوی یک فوتوکاتالیست است که با نور واکنش نشان می‌دهد و خاک و خاک روی سطح پانل را تجزیه می‌کند. این کار نگهداری پنل را آسان‌تر می‌کند و آن را برای مدت طولانی‌تری تمیز و جدید نگه می‌دارد. از مهم ترین مزیت‌های این نوع از ورق‌های کامپوزیت این است که گرد و غبار را به خود جذب نمی کنند و به شستشو نیاز ندارند.

برخورداری از قابلیت تعویض پانل‌ها

در صورتی که پس از اجرای نما با ورق آلومینیوم کامپوزیت نانو هایگلاس، در یکی از پانل‌ها مشکلی ایجاد شود، می توان بدون خرابی کل نما، پانل آسیب دیده را تعویض کرد.

مقاومت  در برابر عوامل جوی و خوردگی

یکی از مزایای اصلی ورق کامپوزیت هایگلاس مقاومت برتر آن در برابر عوامل جوی و خوردگی است. پوشش نانو روی ورق‌های آلومینیومی یک مانع محافظ را تشکیل می‌دهد که به جلوگیری از تخریب ورق کامپوزیت هایگلاس در طول زمان کمک می‌کند و آن را برای استفاده در انواع کاربردهای خارجی و داخلی مناسب می‌کند. پوشش نانو همچنین به بهبود مقاومت ورق کامپوزیت هایگلاس در برابر آتش کمک می‌کند.

 

اگر سوالی دارید یا مایل هستید اجرای نمای کامپوزیت طرح شاینینگ نمای ساختمانتان را به ما بسپارید.

نام و شماره موبایل خود را در کادر زیر وارد کنید تا کارشناسان گارنت با شما تماس بگیرند.

ورق آلومینیوم کامپوزیت نانو-هایگلاس-شاینینگ

 برای استفاده در نمای ساختمان

مزایای ورق آلومینیوم کامپوزیت نانو هایگلاس شاینینگ

قیمت مناسب و ارزان
تضمین کیفیت و گارانتی
تنوع در طرح و رنگ
وزن سبک

مزایای ورق کامپوزیت نانو هایگلاس

مزایای نمای کامپوزیت طرح هایگلاس- شاینینگ

ساختار تولیدی ورق کامپوزیت طوری است که مزیت های بسیار زیادی جهت استفاده در نمای ساختمان ایجاد می کند. از مهمترین مزایای ورق کامپوزیت در استفاده از ساختمان های مسکونی و ساختمان های تجاری در زیر بیان می شود.

کاربرد انواع ...

ورق آلومینیوم کامپوزیت نانو هایگلاس

ساختمان های مسکونی و تجاری تفریحی برای اینکه از فضایی جذاب برخودار باشند، همواره از کامپوزیت های طرح دار چوب استفاده می نمایند. این محصول با رنگ بندی های متنوع و متعدد در ساختمان ها توسط فعالین صنعت ساختمان استفاده می شود

در برخی از آشپزخانه ها جهت تکمیل کردن برخی از پازل های کابینت ها و جداره های یخچال و لوازم از کامپوزیت چوب مورد استفاده قرار می گیرد.

از این محصول در مکان های تفریحی با حداقل هزینه ها در سازه ها مورد استفاده قرار می گیرد

از محصولات کامپوزیت آلومینیوم طرح چوب در برخی از ترمینال ها، متروها و کتابخانه ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده در کتابخانه ها با رنگ بندی متنوع بسیار زیبا جلوه می دهد که شهروندان می توانند ایده های خود را به مرحله اجرا در آورند.

√ ورق آلومینیوم کامپوزیت نانو هایگلاس  √  ورق کامپوزیت های گلاس  √  ورق کامپوزیت شاینینگ  √  ورق کامپوزیت نانو های گلاس 
√ ورق آلومینیوم کامپوزیت نانو هایگلاس  √  ورق کامپوزیت های گلاس  √  ورق کامپوزیت شاینینگ  √  ورق کامپوزیت نانو های گلاس 

مشخصات و ویژگی ورق آلومینیوم های گلاس

 
مشخصات
ضخامت ورق۳mm, 4mm , 5mm, 6mm
آلیاژ آلومینیومAL 3003
پوسته آلومینیوم۰.۱mm~0.5mm
روکش رنگرنگ پلی استر به صورت دو لایه
ابعادعرض: min:1000mm ,max:1570mm طول:min:1000mm ,max:6000mm
√ ورق آلومینیوم کامپوزیت نانو هایگلاس  √  ورق کامپوزیت های گلاس  √  ورق کامپوزیت شاینینگ  √  ورق کامپوزیت نانو های گلاس 

قیمت کامپوزیت های گلاس شاینینگ: 

ورق آلومینیوم کامپوزیت نانو هایگلاس در بازار وابسته به کیفیت، برند تولید کننده، ضخامت و قطر این ورق‌ها متفاوت می باشد. لیست قیمت‌ها از سوی شرکت‌های عرضه کننده و نمایندگی‌ها به فروشندگان اعلام می گردد و اینگونه در اختیار خریداران قرار می گیرد. موضوعی که وجود دارد این است که قیمت‌های ورق‌های کامپوزیت‌های گلاس ثابت نیستند و دائما در حال نوسان می باشند.

شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت ورق کامپوزیت ‌هایگلاس با کارشناسان پرمیوم باند در ارتباط باشید. کارشناسان مجموعه به شما کمک می کنند تا بتوانید از میان ورق‌های کامپوزیت موجود، نمونه ای باکیفیت از یک برند مطرح را بر اساس سلیقه خود و بودجه ای که برای خرید آن در نظر گرفته اید، انتخاب کرده و خریداری نمایید.

نتیجه‌گیری

به طور کلی، ورق آلومینیوم کامپوزیت نانو هایگلاس یک ماده روکش بادوام و کم تعمیر است که مقاومت بالایی در برابر هوا و خوردگی ارائه می‌دهد. ویژگی‌های خود تمیز شوندگی، مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش و مقاومت در برابر آتش آن را به گزینه ای جذاب برای معماران، سازندگان و طراحان تبدیل کرده است و توانایی آن در بهبود بهره وری انرژی، آن را به افزودنی ارزشمند برای هر پروژه ساختمانی تبدیل می‌کند.

آیا به دنبال براورد هزینه اجرای نمای کامپوزیت هستید؟ با ما تماس بگیرید.

چرا گروه مهندسی گارنت را برای اجرا کامپوزیت نما انتخاب کنیم؟