ورق کامپوزیت هایگلاس شاینینیگ پرمیوم باند

مزایای و مشخصات فنی ورق آلومینیوم کامپوزیت پرمیوم باند
خرداد 31, 1395
نمای کامپوزیت و کامپوزیت طرح چوب پرمیوم باند
خرداد 31, 1395
مزایای و مشخصات فنی ورق آلومینیوم کامپوزیت پرمیوم باند
خرداد 31, 1395
نمای کامپوزیت و کامپوزیت طرح چوب پرمیوم باند
خرداد 31, 1395

ورق کامپوزیت هایگلاس شاینینیگ پرمیوم باند

Shining High Gloss

کارخانه پرمیوم باند ، با بهره گیری از تکنولوژی نوین رنگ کینار و موسسه بکرز موفق به ارائه ورقهایی با رنگ شفاف و درخشندگی فوق العاده در صنعت آلومینیوم کامپوزیت تحت عنوان شاینینگ /هایگلاس /SP شده است

که از لحاظ ظاهری کاملا شبیه به ورق های آلومینیوم کامپوزیت کلاس NANO/HIGH GLOSS/SHINING می باشد و تنها تفاوت آن عدم وجود خصوصیت نانو (خود تمیزشوندگی) در ورق های SP می باشد .

با ترکیب تکنولوزی جدید با تکنولوژی سنتی تولید ورق های آلومینیوم کامپوزیت SP کمپانی American Composite Technologies ورق های کامپوزیت آلومینیومی را با روکش پیشرفته Shining\High gloss توسعه و ارائه می دهد ، این نسل جدید از ورق های کامپوزیت آلومینیومی این قابلیت را دارد تا روکش P.V.D.F را با ساختار Shining\High gloss ترکیب کند که حاصل آن ورقی با براقیت و ضد رطوبت همراه با ویژگی منحصر به فرد درخشندگی خیره کننده می باشد .

ورقهای آلومینیوم کامپوزیت متشکل از دو لایه آلومینیوم با ضخامتهای متفاوت (۰٫۳ ، ۰٫۵)و حتی ضخامت بالاتر در لایه آلومینیومی برند پرمیوم باند  و یک هسته مرکزی  از جنس پلاستیک (پلی اتیلن) که یک ماده آلی پرکننده به ضخامت ۳ میلی متر می باشد که دربین این دو لایه قرار می گیرد که دارای قابلیت های زیر میباشد :

۱- سبکی وزن : ورق های آلومینیوم کامپوزیت دارای وزن کمی حدود ۵-۸ کیلوگرم در هر مترمربع می باشد که در مقایسه با دیگر مصالح از قبیل سنگ و سیمان دارای پایین ترین وزن ممکن باشد ، با بررسی های بعمل آمده نمای آلومینیوم کامپوزیت حدود ۹۰% سبک تر از سنگ گرانیت ، ۸۵% سبک تر از سیمان ، ۷۵% سبکتر از شیشه و ۵۰% سبکتر از ورق های معمولی است ( کاهش وزن سازه باعث کاهش ضریب زلزله در محاسبات می باشد )

۲- خواص آکوستیک : فضای خالی پشت ورق های آلومینیوم کامپوزیت باعث ایجاد خاصیت آکوستیک می شود . بعنوان مثال وقتی از یک ورق آلومینیوم کامپوزیت در یک ساختمان با دیوار های ساخته شده از بتن سبک استفاده می شود خاصیت عایق بودن صوت آن را نیز دارا می باشد .

۳- شکل پذیری : بوسیله ابزار زوایای مختلف با لبه تیز تا ۱۳۵ درجه را می توان با ورق های آلومینیوم کامپوزیت ایجاد کرد در حالیکه برای مصالح رایج دیگر فاقد سیمان ، سنگ و شیشه این امر امکان پذیر نمی باشد .

۴- تنوع رنگ : با توجه به وجود تنوع رنگ ورق ها طراحان می توانند از رنگ های بسیار متنوع و مختلف از جمله رنگ های متالیک در طرح های خود استفاده کنند . برای رنگ کردن پانل ها از سیستم های بسیار پیشرفته و با کیفیت بالا استفاده شده است تا رنگ مورد نظر بالاترین کیفیت و بهینه ترین مقاومت را در برابر شرایط نامساعد جوی و آلودگی های صنعتی داشته باشد . این خواص به وسیله پوشش های فلورایدی یا PVDF و نانو و … تآمین شده اند .

۵- مقاومت در برابر آتش سوزی : از لحاظ مقاومت در برابر آتش سوزی این مصالح در بسیاری از کشورها برندهاییی که دارای خاصیت FR (ضد حریق) می باشند را به عنوان مصالحی مقاوم در برابر آتش سوزی و سازگار با محیط زیست بکار رفته ، زیرا تمامی مواد بکار رفته در ساخت آن بدونCFC هسند .

۶- عملکرد غیر یکپارچه در زلزله : با توجه به اسنکه این ورق ها بصورت ثابت به نمای ساختمان متصل نمی شوند ، هنگام وقوع زلزله ورق ها در جای خود حرکت کرده و امکان فرو ریختن آن به حداقل می رسد .

۷- امکان آب بندی نما : از ویژگی های نمای آلومینیوم کامپوزیت امکان آب بندی آن می باشد به گونه ایی که امکان نفوذ آب به زیر نما وجود نداشته باشد و آب ناشی از باران و برف پس از هدایت به شیار های تعبیه شده از محل معینی خارج می شوند ، همجنین این ورقه ها در مقابل خوردگی ناشی از آب و هوا و باران های اسیدی کاملاً مقاوم است و عوامل جوی هیچگونه تآثیری در زیبایی و کیفیت نما نخواهد داشت

۸- بی نیازی به شستشو : از دیگر ویژگی های این ورق ها با توجه به خصوصیت نانو های گلاس بعضی برند های موجود بی نیازی به شستشو و قابلیت تمیز ماندن آن است ، دلیل این امر نوع رنگ مصرفی است که در اثر جریان الکتریسته ساکن در ورق ایجاد نمی شود که گرد و غبار معلق در هوا جذب نشده لذا سطح آـ تمیز مانده و هر گونه گرد و غبار احتمالی نیز با لولین باران از روی سطح کاملاً شسته می شود .

۹- قابلیت تعویض پانل ها : در صورت بروز هر گونه مشکل در یکی از پانل ها به دلایل نختلف ، این قابلیت وجود دارد که بتوان بدون خرابی کل نما پانل آسیب دیده را عوض کرده و یک پانل نو جایگزین آن کرد .

به اطلاع میرساند کدهای
۶۵۰ Sp
۶۵۲ Sp
۶۵۵ Sp
۶۶۲ Sp
۶۶۳ Sp
۶۶۴ Sp

موجود انبار مشهد می باشد.

ورق کامپوزیت -پرمیوم باند-

پرمیوم باند