گواهینامه های ورق آلومینیوم کامپوزیت پرمیوم باند

ورق های کامپوزیت پرمیوم باند ضد حریق FR
خرداد 30, 1394
جزئیات نصب ورق آلومینیوم کامپوزیت
خرداد 30, 1394
ورق های کامپوزیت پرمیوم باند ضد حریق FR
خرداد 30, 1394
جزئیات نصب ورق آلومینیوم کامپوزیت
خرداد 30, 1394

گواهینامه های ورق آلومینیوم کامپوزیت پرمیوم باند

CE : گواهینامه انطباق محصول

پس از انجام تست های کشش و خمش بر روی ورق کامپوزیت آلومینیومی پرمیوم باند در آزمایشگاه مجهز بخش مهندسی مواد دانشگاه شیراز  بر اساس استاندارد ASTM 855 و نیز تست های صورت گرفته از قبیل انتقال حرارت ، اشتعال پذیری ، چسبندگی و مقاومت شیمیایی در آزمایشگاه موسسه تحقیقاتی رنگ امیر کبیر و نتایج حاصل ، برند پرمیوم باند موفق به اخذ گواهینامه CE (استاندارد مجوز ارسال محصولات به اروپا ) از کمپانی IQS  انگلستان در تاریخ ۱۸/۰۸/۲۰۱۲ گردید.

ISO9001:2008 : گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت

این گواهینامه که نظام اداری هر مجموعه  را در بر میگیرد پس از انجام ممیزی در سازمان در اکتبر ۲۰۱۲ از موسسه ITCC انگلستان و نیز از موسسه  UDEM  آلمان موفق به اخذ این گواهینامه گردید.

این گواهینامه موجب نگرش فرایندی ، چگونگی مدیریت استاندارد ، بهبود مداوم در تمامی واحدها ، تضمین کیفیت و حفظ سطح آن، ساده زایی اصلاح گردش کار و فرایندها ، پی بردن به نقاط ضعف و قوت سازمان با استفاده از ابزارهای کاربردی پایش و اندازه گیری و اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه در جهت رفع مشکلات سازمان میگردد.

ISO10002:2004 :گواهینامه استاندارد بین المللی رضایت مشتری

این گواهینامه که شامل مدیریت رسیدگی به شکایات و نظرات و انتقادات مشتریان میباشد موجب مطالعه رفتار مشتریان با نظرسنجی های منطقی و اصولی و مکانیزم رسیدگی به نظرات مشتریان در سازمان میگردد.

KYNAR500 :استاندارد روکش رنگ ورق

استاندارد کینار جهت تایید کیفیت رنگ ورق از موسسه IQS  انگلستان پس از ارائه گزارش حاصل از تست کیفیت رنگ ورق ، برند پرمیوم باند موفق به اخذ این گواهینامه در دی ماه ۱۳۹۱ گردید..

FR: استاندارد حریق

استاندارد حریق محصول از موسسه IQS  انگلستان پس از ارائه گزارش حاصل از تست آلیاژ آلومینیوم و پلی اتیلن ورق برند پرمیوم باند موفق به اخذ این گواهینامه در دی ماه ۱۳۹۱ گردید.