چسب ماستیک
فروردین 22, 1397
سقف کامپوزیت
فروردین 22, 1397
چسب ماستیک
فروردین 22, 1397
سقف کامپوزیت
فروردین 22, 1397

اکوستیک (انرژی صوتی ) پرمیوم باند

پرمیوم باند نام برندی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز است که به تولید ورقهای کامپوزیت آلومینیومی برای نمای ساختمان توسط کمپانی امریکن کامپوزیت تکنولوژی پایه گذاری شده است. محصول این کمپانی همچنین دارای گواهینامه ISO ، IQS ، KYNAR500  پرمیوم باند اروپا میباشد. این ورقها از دو لایه آلومینیومی که در بر گیرنده هسته اکوستیک با فرآیند پیوسته اکستروژن ، تشکیل شده است. این نسل جدید پیوندی میان تکنولوژی میکانیکی و شیمیایی میدهد و منجر به استثنایی بودن ورقهای اکوستیک پرمیوم باند میگردد. جداره خارجی آلومینیومی برای طیف بیرونی ورقهای اکوستیک پرمیوم باند با روکش پی وی دی اف با کینار ۵۰۰ فلوروکربن پلی استر و روکش پی وی دی اف پوشانده شده است.

هسته اکوستیک پرمیوم باند برای رسیدن به خواص آکوستیک و مقاومت در برابر حرارت بالا توسعه داده شد و این خواص مربوط به ترکیب فیزیکی از تولید ال دی پی اس در پرمیوم باند است. انرژی صوتی جذب شده ،ممکن است منعکس ،تلف و یا منتقل شود.ضریب جذب صدا از یک ماده ، شرح خواص آن صدا از یک ماده است. پرمیوم باند با استفاده از پلیمرهای مخصوص به پردازش که توسط استایرن و دی وینیل بنزن تهیه و حاوی منافذ کوچک که در صدا تخفیف کمک می کند ، میپردازد.

موارد استفاده

محفظه کمپرسور هوا ، پوشش توربین ماشین ، محفظه پنل ، پوشش چیلر ، درب های اکوستیک و حرارتی

مزایا

وزن سبک : مسطح، بسیار سخت ،در نتیجه یک انتخاب مقرون به صرفه با کیفیت بالا.

مقاوم در برابر آب و هوا : مرکب از آکوستیک بالا و مقاوم در برابر حرارت و آتش.

قدرت انتخاب در : متالیک ،گرانیتی ، رنگ و روکش رنگارنگ موجب انتخاب پرمیوم باند برای اضافه کردن نگاه زیبا شناختی هر مشتری میگردد.

توانایی فراوان ماشین آلات : انعطاف پذیری ورقها به اشکال گوناگون منجر به پیدا کردن راه حل برای طرحهای پیچیده میشود.