گواهینامه های ورق آلومینیوم کامپوزیت پرمیوم باند
خرداد 30, 1394
گواهینامه های ورق آلومینیوم کامپوزیت پرمیوم باند
خرداد 30, 1394

ورق های کامپوزیت پرمیوم باند ضد حریق  FR  با پوشش NANO/SHINING /HIGH GLOSS

ورقهای کامپوزیت FR پرمیوم باند USA محصولی جدیدی است که لایه آلومینیومی آن از آلیاژ ویژه و هسته معدنی غیر قابل اشتعال تشکیل شده است.

ورق های کامپوزیت پرمیوم باند از استقامت حریق بسیار بالایی برخوردار هستند که توسط تست حریق   BS 476-7:1997مورد تایید قرار گرفته اند و موفق به اخذ استاندارد از موسسه IQS  انگلستان در تاریخ ۲۹/۱۲/۲۰۱۲ به شماره ثبت IQS501048 گردیده اند.

ورق کامپوزیت پرمیوم باند از نوع متریال سازگار با محیط زیست تولید می شود که استقامت بسیار بالایی را در برابر حرارت آتش از خود نشان می دهد و در زمان حادثه آتش سوزی کمترین میزان گاز را در حین شعله ور شدن تولید می کند .

کمپانی American Composite Technologies یکی از شرکت های پیشرو در زمینه برنامه ریزی ، مهندسی و تولید نماهای معماری و ارائه راه حل هایی جهت تمام دکوراسیون های طراحی شده داخلی و نماهای معماری فلزی می باشد از این رو انقلابی نوین در صنعت ورق های کامپوزیت FR  ایجاد نموده و ورقهای کامپوزیت FR  با پوشش و ویژگی های NANO/SHINING /HIGH GLOSS (دفع گرد و غبار و رطوبت ، درخشندگی و براقیت فوق العاده) به بازار ارائه کرده است.

با عنایت به این که بازار ساختمان در ایران نیاز به کالاهایی با خصوصیات خاص و جواب دهی به نیاز و خیال پردازی معماران درخصوص ایجاد طرح های شگفت انگیز و سبک سازی ساختمان ها را دارد ، ورق های کامپوزیت پرمیوم باند USA تا حد بسیار زیادی این رویاها را به واقعیت تبدیل کرده است چرا که در مقایسه با برندهای مطرح جهان به دلیل ترکیب ویژگی های NANO/SHINING /HIGH GLOSS با خصوصیت ضد حریق FR ،گامی بلندتر در صنعت ورقهای کامپوزیت FR  برداشته است.

کاربردها:

پوشش نمای خارجی با پانزده سال ضمانت ، پوشش نمای داخلی با بیست سال ضمانت ، تعویض نماهای قدیمی ، قابهای پنجره ها ، سر در فروشگاهها ، فریم ها و درب منازل ، ستون ها ، غرفه و استندهای نمایشگاهی ، سقف و پارتیشن بندی…..

PremiumBond usa مشخصات
۳mm,4mm,5mm,6mm ضخامت ورق
۰٫۲۱mm~0.5mm پوسته آلومینیوم
AL 3003 آلیاژ آلومینیوم
۷٫۰۰ KG وزن (هر متر مربع)
Grade A,B هسته معدنی
P.V.D.F- KYNAR500-Micro structure NANO-LUMIFLOAN- FLOUROCARBON-۱۵ Years RESIN Guarantee پوشش رنگ ورق
Min :1000mm , max: 1570mmعرض:Min: 1000mm ,max: 6000mmطول: ابعاد