عوامل تعیین کننده پلی اتیلن در ورق کامپوزیت
اسفند 9, 1394
مراحل ساخت ورق آلومینیوم کامپوزیت
مراحل ساخت ورق آلومینیوم کامپوزیت
اسفند 9, 1394
عوامل تعیین کننده پلی اتیلن در ورق کامپوزیت
اسفند 9, 1394
مراحل ساخت ورق آلومینیوم کامپوزیت
مراحل ساخت ورق آلومینیوم کامپوزیت
اسفند 9, 1394

QC ( انجام تست کیفیت )

پروسه QC ( انجام تست کیفیت ) روی ورق های کامپوزیت پرمیوم باند طی سه مرحله انجام میگیرد .

این سه مرحله شامل بازرسی قبل از تولید ، پروسه تولید و بازرسی پس از تولید می باشد .

مرکز تست کنترل کیفیت کارخانه پرمیوم باند با تفکر تولید محصولاتی با کیفیت قابل رقابت با استاندارد های جهانی مجهز به مدرن ترین و دقیق ترین ابزار های آزمایشگاهی در خاورمیانه توسط گروهی مجرب و متخصص هدایت می شود .
این مرکز سه نکته زیر را مورد توجه بسیار قرار میدهد :
۱- مواردی از جمله کنترل دستگاهها ، هدایت خط های تولید ، مدیریت پروسه ها و رعایت ضوابط تمامیت اجرا
۲- صلاحیت گروه از لحاظ دانش ، حرفه و تجربه
۳- موارد دیگر شامل فرهنگ سازی گروه ، انگیزه و روحیه تیمی و در نهایت رسیدن به یک هدف : ” کیفیت ”
با توجه به تنوع آب و هوایی متفاوت در کشور ایران ، یکی از حائز اهمیت ترین تست هایی که در این مرکز روی ورق های آلومینیوم کامپوزیت صورت می گیرد تست دما به دمای ۲۰- درجه سانتیگراد و تست های حرارت بالا از ۶۰+ درجه سانتیگراد الی ۸۰+ درجه سانتیگراد مطابق با استاندارد ASTM می باشد که نتایج حاصله بیانگر سازگاری ورق های کامپوزیت پرمیوم باند با شرایط سخت آب و هوایی مختلف از جمله مناطق بسیار سرد مانند آذربایجان و مناطق گرم و مرطوب مانند جزایر خلیج فارس می باشد .
تست های دیگر شامل تعیین شاخص مذاب ورق کامپوزیت  ( MFI ) ، تشخیص رنگ ورق کامپوزیت ، اندازگیری ضخامت پوشش ورق کامپوزیت ، اندازه گیری حرارت ورق کامپوزیت ، ضربه ، خمش ، کشش ، تعیین PH ( شرایط اسیدی و قلیایی ) محیط ، تعیین سختی پلی اتیلن ورق کامپوزیت ، اندازه گیری رطوبت ورق کامپوزیت ، تعیین ابعاد داخلی و خارجی ورق کامپوزیت ، اندازه گیری وزن ورق کامپوزیت ، تععین حفره در پلیمر و کیفیت سطح ورق ، استقامت ورق کامپوزیت در نمک ، دوام در برابر سایش و تست خراش مطابق با استاندارد ASTM می باشد .
با عنایت به لطف خداوند ، مفتخریم که اعلام نمائیم مرکز تست کنترل کیفیت پرمیوم باند تنها مرکز در خاورمیانه و اروپاست که ماهانه متراژ بالایی از ASP را جهت آزمایشهای گوناگون تعیین کیفیت به شیوه دیجیتالی و حرفه ای و نیز هر ۴۰ دقیقه بصورت دستی اختصاص داده است . در نهایت ، نتایج حاصله به CEO گزارش داده می شوند تا از هر گونه ریسک کیفیتی در خروجی کارخانه جلوگیری به عمل آید .