Armitaj-Mashhad
نورپردازی نما در ساختمان
مهر 11, 1397
نمای کامپوزیت پمپ بنزین- فروش ورق کامپوزیت - نمای کامپوزیت
تکنولوژی برش CNC ورق کامپوزیت
مهر 11, 1397
Armitaj-Mashhad
نورپردازی نما در ساختمان
مهر 11, 1397
نمای کامپوزیت پمپ بنزین- فروش ورق کامپوزیت - نمای کامپوزیت
تکنولوژی برش CNC ورق کامپوزیت
مهر 11, 1397
Aluminum-Composite

Aluminum-Composite

هزینه بازسازی نما

نمای ساختمان همچون خود بنا طول عمر خاصی دارد که عوامل زیادی مثل شرایط آب و هوایی منطقه، نحوه اجرا و کیفیت مصالح در تعیین میزان طول عمر نمای ساختمان دخیل هستند و پس‌ازآن بازسازی نما لازم است.

درگذر زمان، نما دچار تغییراتی هم  ازنظر ظاهری و هم ازنظر کالبدی می‌شود.

به همین دلیل پس از چند سال صاحبان بنا تصمیم به بازسازی و ترمیم نما می‌گیرند.

گاهی بازسازی‌ها  برای حفظ زیبایی نما و ایجاد تنوع در ظاهر آن هماهنگ شدن با محله و حفظ زیبایی شهر انجام می‌شود .

اما بیشتر اوقات برای تأمین میزان استحکام نما و جلوگیری از خطرات احتمالی ناشی از سقوط مصالح توصیه می‌شود.

دلایل بازسازی نما:

۱-مستحکم سازی نما

۲-زیباسازی نما

بازسازی نمای ساختمان شامل مراحل مختلف می‌شود که در ادامه به بررسی و توضیح هرکدام می‌پردازیم.

۱-مرحله طراحی

همان‌طور که نمای اولیه نیاز به طراحان خلاق برای ارائه طرحی مناسب با ساختمان شما دارد.

در مرحله بازسازی نما نیز طراحان باید با در نظر گرفتن عواملی که در طراحی نمای ساختمان، که به‌تفصیل در مقاله‌های قبل به آن اشاره کردیم،موثر اند به طراحی نمایی زیبا، مقرون‌به‌صرفه، سازگار با اقلیم و هماهنگ با بافت و منظر شهری بپردازد.  اغلب هزینه طراحی نما بر اساس متراژ تعیین می‌شود. شرکت‌های مختلف با توجه به کیفیت طرح و نقشه‌های فاز ۲ قیمت پیشنهادی ارائه می‌دهند. لازم به ذکر است که قیمت طراحی نما  همچون قیمت زمین در مناطق مختلف تابع منطقه بوده و  برای مناطق مختلف متفاوت خواهد بود.
شما می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان به مشاوران ما تماس بگیرید (در صفحه ارتباط با ما) تا به شما برآورد هزینه طراحی نما کمک کنند.

۲-مرحله انتخاب مصالح

انتخاب نوع مصالح ساختمانی برای بازسازی نما یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های طراحان و مجریان است به همین دلیل پرمیوم باند به بررسی  مصالح مختلف برای اجرای نماها  اقدام کرده است. انتخاب نوع مصالح باید بر اساس نوع اقلیم و آب‌وهوا باشد، به‌گونه‌ای که نمایی زیبا باقیمتی مناسب‌تر در اختیار صاحب‌ملک قرار دهد. مصالح ساختمانی مورداستفاده برای بازسازی نما می‌تواند تلفیقی از انواع مختلف آن باشد اما باید توجه داشت  که در تناقض با نماهای مجاور و سیمای شهر نباشد. بدیهی است بر اساس نوع ساخت و کیفیت مصالح قیمت‌های مختلفی برای انواع مصالح ساختمانی ارائه می‌شود بهتر است برای کاهش هزینه‌های بازسازی با کارشناسان مرتبط مشورت کنید.

هزینه بازسازی نما

۳-مرحله اجرا

مرحله نهایی بازسازی نما که می‌توان گفت مهم‌ترین مرحله بازسازی نماست مرحله اجرا نام دارد. به‌بیان‌دیگر اگر طرح ارائه‌شده و مصالح به‌کاررفته از کیفیت بالایی برخوردار باشند اما مجریان نما توان اجرای آن را نداشته باشند همه زحمت‌ها بربادرفته است. به همین دلیل توصیه می‌شود بازسازی نمای ساختمان را از مرحله طراحی تا اجرا به یک شرکت مهندسی معماری واگذار کنید چراکه هر شرکت، تیمی اجرایی را در کنار طراحان خود، آماده انجام کار دارد تا طرح ارائه‌شده به بهترین نحو اجرا شود. بر کسی پوشیده نیست  مجریان نما با توجه به کیفیت اجرا و دقت عملی که به خرج می‌دهند دستمزد متفاوتی دارند هرچند که دستمزد مجریان با توجه به نوع مصالح (سختی کار) نیز تغییر می‌کند برای مثال استاد سنگ‌کار با آجر کار متفاوت است.

گروه مهندسی گارنت با تعامل طراحان و مجریان شما را از صفرتا صد بازسازی نمای ساختمان همراهی خواهد کرد.
برای دریافت مشاوره رایگان با شماره‌های ۰۹۱۲۰۴۳۲۳۸۶ تماس بگیرید.